SMS

Hej:)

Har inte kunnat ladda min mobil för jag har ju en iphone och den kan bara laddas genom datan och sen så hittade jag inte min sladd så hade typ 27 SMS när jag tittade så har typ svarat på alla men nu är klockan 14:07 och det är på eftermiddan så jag vet inte vad jag ska göra dom senaste dagarna har ju gått lite segt... men på måndag så drar skolan igång igen...JOBBIGT!
Men jag vill endå börja skolan för nu ska jag ju böra i 4:an så jag vill liksom göra det men endå vill jag inte behöva gå upp så j*vla tidigt om skolan hade börjat klockan typ 9:30 skulle skolan vara mycket bättre men nu är det inte så!

Men idag har jag absolut inte gjort någonting har bara suttit vid datan och degat eller typ käkat bulle och glo på TV!
Men jag har typp fått ett fästingbett och det är alldeles rött runt jag tror jag har borelia så måste prata med mamma för man kan ju dö av det..tror jag min syrra sa det iallfall men nu ska jag prata om annat! På onsdag så kommer Claire med sin bebis ska bli sååå kul att träffa henne har inte träffat henne sen dagis tror jag men senare på kvällen typ 6 så ska jag och min familj och mammas jobbakompisar gå så det ska bli kul!

Jag funderar på att hoppa i poolen men jag vet inte för Emmas kompisar badar och dom vill inte att jag badar med dom så jag tror att jag fortsätter att vara här vid min kära data HAHAHA!

Nej nu blev det så långt inlägg att jag inte orkar skriva mer!

Puss

Linda

 

Det här är min hund figo<33

P.S Bilderna jag lägger upp kommer att vara fel så jag ska försöka fixa det!


Och detta är min andra hund Henke<33

Och nu kommer en bild på lilla mig!

Och det här blev ett långt inlägg så måste gå nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0