Stan

Hejsan:)

Jag vet att jag inte lagg upp några bilder va skit trött när vi kom hem så det började såhära först så jag jag och min syrra in på H&M och tittade men jag hittade en jättefin rosa tröja men den köpte jag inte:( Men sen så gick vi till mamma men sen så gick vi till bik bok och det va där jag köpte dom sen så gick vi och käka på resturang åt pizza (TJOCKIZZ) hahaha sen så gick vi och hyrde filmer jag hyrde what happens in vegas ska titta på den snart! Ja sen så åkte vi hem och käkade glass och tittade på film sen somnade jag och maria i mammas säng!


SLUT!

nu ska jag titta på film och käka glass hahaha!

PUSS 

Linda


Såhära såg dom ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0